Oxalis begon niet heel sterk en stond dan ook al snel met 0-2 achter. De dames uit Hegelsom herpakten zich en de eerste helft bleef het gelijk opgaan. Met een 8-7 voorsprong ging Oxalis de rust in.
Laatste secondenDe tweede helft begon Oxalis wederom matig, waardoor de dames achter kwamen te staan. Ze vochten zichzelf terug en het vervolg van de tweede helft ging ook gelijk op. Met nog maar een minuut op het scorebord wilde Oxalis de 16-15 voorsprong rustig uitspelen. Helaas kwam de bal toch nog in het verdedigingsvak terecht en wist VMS’21 de gelijkmaker te scoren. Een snelle vakwissel volgde en in de laatste seconden schoot Imke van afstand de 17-16 erin. Snel daarna volgde het eindsignaal en de ontlading bij Oxalis was groot. De punten bleven in Hegelsom.Dit was de laatste veldwedstrijd en Oxalis gaat de winterperiode de zaal weer in. De eerste zaalwedstrijd is 27 november.