De brandweer is dinsdagavond rond 20:40 uur gealarmeerd voor een woningbrand aan de Westerholtstraat in Horst. In een woning achter een woning hadden bewoners rook uit het dak waargenomen.
De brandweer is met een tankautospuit ter plaatse geweest en heeft de brand geblust en nadien de woning geventileerd. De oorzaak is een oververhitte kachel waardoor er een flinke smeulbrand is ontstaan.Stichting Salvage zal de bewoners verder helpen.