De flitspaal werd in februari door vandalen afgezaagd en is sindsdien niet vervangen. Hierdoor kunnen bestuurders momenteel niet geflitst worden ter hoogte van Martens Asperges.
Vervangingsronde
Het Openbaar Ministerie (OM) zegt dat de flitspaal wordt vervangen tijdens de vervangingsronde van alle flitspalen in Nederland. “Deze regio is echter voorlopig nog niet aan de beurt”, zegt het OM. “We kunnen nu alleen zeggen dat het in 2024 is, waarschijnlijk de tweede helft van het jaar.”
Het OM heeft inmiddels aangifte gedaan van molest.