Momenteel is de Lottumseweg afgesloten voor werkzaamheden en moeten automobilisten omrijden via het centrum van Melderslo. De politie heeft de weg afgezet. Toch heeft een aantal automobilisten dit inrijverbod genegeerd en proberen toch zo op hun locatie te geraken.
Voorkom gevaarDe politie heeft daarom meerdere bekeuringen uitgeschreven voor het negeren van het inrijverbod. "Volg netjes de omleiding en voorkom gevaar en hinder voor wegwerkers", meldt de politie.