22 juni 2026 15:00
Week twee van Miek en Guido op het WK: bloedheet Houston, zweten in de pakken en een 5-1 overwinning
Na Dallas streek het WK-duo Miek van Rens en Guido Janssen neer in het bloedhete Houston, waar Oranje de tweede groepswedstrijd tegen Zweden speelde. Voor Omroep Horst aan de Maas hielden ze hun belevenissen opnieuw bij. Daarbij liepen ze ook nog een Nederlandse minister tegen het lijf.
Bekijk volledig artikel