Stoep verzaktDoor de gesprongen leiding is de stoep deels verzakt en staat een gedeelte van de stoep en straat blank. Monteurs van Waterleiding Maatschappij Limburg (WML) zijn bezig om het lek te dichten. Volgens een woordvoerder gaat dat tot zeker 16:30 uur duren.Getroffen huishoudens kunnen aan de Genenberg water krijgen. Daar heeft WML een tijdelijke watervoorziening ingericht.