Toverland op nummer twee meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland

Personeel neemt de prijs in ontvangst Toverland
Attractiepark Toverland is volgens onderzoek na Picnic het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland 2025. De prijs wordt sinds 2007 uitgereikt en Toverland werd dit jaar voor het eerst genomineerd.
Jelle van de Steeg | 6 juni 2025 14:13 | Aangepast op 6 juni 2025 14:13
De verkiezing wordt gehouden door onderzoeksbureau MarketReponse en is het grootste, langstlopende onafhankelijke consumentenonderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland. Bedrijven kunnen zich niet opgeven voor de verkiezingen. In totaal zijn er 116.000 beoordelingen over 390 bedrijven opgegeven.

Naast Picnic en Toverland staan onder meer de Efteling en Welkoop in de top tien.

Leisure
In de categorie leisure staat Toverland op één waarmee het Efteling en WILDLANDS achter zich laat.

Lees ook

BiblioNu en JobOn helpen werkzoekenden verder

Werkzoekenden in Horst aan de Maas kunnen deze zomer werk maken van hun loopbaanontwikkeling tijdens...

Inspiratie-avond over biodiversiteit in Horst

IVN De Maasdorpen organiseert een inspiratie-avond over biodiversiteit. Er wordt uitgezoomd naar de ...

BaasPOP roept op: kom niet meer naar het terrein

BaasPOP, het feestje van Baas van Horst aan de Maas, roept mensen met een kaartje op om niet meer na...

Zomerexpositie Hobbygilde Horst aan de Maas

In zorgcentrum D’n Horstgraaf vrolijken elk seizoen lokale en regionale kunstenaars de gangen van de...

Themarondleidingen op het Oud Kerkhof Horst

Na het succes van vorig jaar zijn de themarondleidingen op het Oud Kerkhof Horst weer terug. Vanaf m...

Grubbenvorster Mannenkoor geeft lenteconcert

Het Grubbenvorster Mannenkoor onder leiding van Oksana Bos-Baljva geeft op zaterdag 24 mei een Lente...